Program


Szibériai csárdás

Szibériai csárdás

Ki kapná fela fejét arra, hogy Magyarországon valamelyik színház műsorra tűzi az örökbecsű operettet, a Csárdáskirálynőt? De ha mindez az első világháború alatt, tőlünk 6000 kilóméterre, Szibériában, egy hadifogolytáborban történik? Az már kezd érdekes lenni! Kik? Miért? Kikkel? Hogyan? Sikerül- e?

Nincs aktuális előadás

Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Utolsó előadás dátuma: 2020. november 27. péntek, 19:00

Majd minden kiderül ebben a valós eseményeken megnyugvó, érzelmileg felkavaró, szellemileg megmozgazó, Kálmán Imre csodás dallamaival kísért történetben. Sírás, nevetés: igazi Színház! Színház a színházban, ember az emberben.

Tasnádi István: Szibériai csárdás
zenés romantikus játék

SZEREPOSZTÁS:
Müller Áron, karmester................ NAGY BALÁZS
Mizzi Günther, primadonna......... MÓZES ANITA
Kaltenberg tábornok.................... JÁGER ANDRÁS
Kaltenberg adjutánsa.................. FORRÓ ATTILA
Kálmán Imre, zeneszerző........... FEHÉR ÁKOS
Héricz, újságíró........................... KOLNAI KOVÁCS GERGELY
Bóni a színházban...................... LAKNER NORBERT
Mocsai főhadnagy....................... PÖRNECZI ATTILA
Vass Jenő................................... CSELEPÁK BALÁZS
Markovits főhadnagy................... VENCZEL-KOVÁCS ZOLTÁN
Petheő Zsiga............................... KLINGA PÉTER
Minyó Attila................................. FEJSZÉS ATTILA
Kollár László............................... VINCZE GÁBOR PÉTER
Trenkó......................................... PUSZTAI ERVIN
Migray Péter................................ KURUCZ DÁNIEL
Imrei százados............................ SÁRKÖZI JÓZSEF
Jiři, korrepetitor............................ MEDVECZKY SZABOLCS
Sára nővér................................... MOLNÁR ÁGNES
Holotkov tábornok........................ MASZLAY ISTVÁN
Holotkova..................................... JANISCH ÉVA
Dina Holotkova............................. DUNAI CSENGE
Serevszkij adjutáns...................... BRÓDY NORBERT
Szemjonov hetman...................... TÖRÖK ANDRÁS
Csapajev...................................... KSZEL ATTILA
           
Közreműködik a Győri Nemzeti Színház kijelölt énekkara és tánckara
           
Díszlet: BÁTONYI GYÖRGY
Jelmez: CSÍK GYÖRGY
Koreográfus: FEKETE MIKLÓS
Korrepetitor: KERTES ANNA
Súgó: JAKAB ANITA
Ügyelő: KARÁCSONY SZILVESZTER
Rendezőasszisztens: HEGEDŰS ILDIKÓ   
Rendező: TASNÁDI CSABA      

Ajánlatunk


Szeretettel, a család Egy átlagos család. Magyarország. Ünnep. Örökség. Megszokott, végtelenségig ismételt mondatok. „olyan vagy, mint az apád” „te tudod, kislányom” „ennyi lenne a dolgod” „mindent feladtam érted” „egy dolgot ér el egész életében” Hol a gyökerük ezeknek a kijelentéseknek? Hogyan születik meg egy ilyen erős gondolat, mely kihatással lehet az egész életünkre; majd mindez hogyan adódik generációról generációra évtizedeken át? Egy-egy szó, attitűd, vagy pusztán a figyelem, amivel a szülő vagy nevelő helyzeteket kezel, virágokat ültethet vagy épp hegeket hagyhat a gyermeki lélekben, melyeket aztán egész életünkben hordozunk és adunk tovább. Az előadás olyan hatásokkal foglalkozik, melyek lerakódnak a pszichénk belátható és tudattalan zugaiban, és olykor marionett bábuként emelik ütésre a kezünket, nyitják szavakra a szánkat. Egy transzgenerációs időutazás révén olyan családi viszonyokba nyerhetünk bepillantást, amelyek a körülöttünk és bennünk feszülő viselkedési mintázatokra hívják fel a figyelmet. Ezáltal könnyebben felismerhetjük, ha részesei vagyunk egy bántalmazó kapcsolatnak, mérgező közegnek, így tudunk segítséget kérni, hogy lazíthassunk rajtuk. Illetve, ha már benne vagyunk, a feldolgozási folyamatot és a gyógyulást is könnyebben el tudjuk kezdeni. Vajon újraírhatjuk legmélyebb berögződéseinket? Átalakíthatjuk örökölt kényszereinket szabad döntésekké?

Az abszurd színháza. A Strip-Tease, két egyszerű üzletemberről szól: Mr. 1 és Mr 2, akiket egy nap rajtaütésszerűen kergetnek be egy üres terembe, ahol időnként egy nagy, fenyegető kéz ruhadarabjaiktól fosztja meg a két eltévedt alakot, mígnem csupán a fehérnemű marad rajtuk. A két férfi megpróbáltatásainak forrása nem egyértelmű. A kéz mögött rejtőző láthatatlan arc utasításait követő két ember problémája nem a mindenkori hatalom jelenléte, sokkal inkább az önálló gondolatok hiánya, valamint a bennük kavargó kérdések visszafojtottsága. Az előadás a probléma plasztikus megtestesüléseként szólítja közös párbeszédre nézőit.

Egy színpadi előadás, amelyet hatalmas sikereket megélt film hívott életre. Az Esőember a szeretet felé vezető útról szól, arról a felszabadulásról, amit a materialitás levetkőzése jelent. Két egymásra utalt testvér közös úton indul el. Charlie ugyanis apja halála után nemcsak azt tudja meg, hogy mindössze néhány rózsabokor és egy rozzant autó az öröksége, hanem megismeri a hárommillió dollárnyi vagyonra szert tevő örököst is, aki nem más, mint az eltitkolt, intézetben élő Savant-szindrómás bátyja Raymond. A pénz megszerzésének reményében gyámságot vállal felette, majd kezdetét veszi közös életük.

Ajánló


A történet két szélhámosról szól: Lawrence úriember, akiről könnyen elhisszük, hogy nemesi sarj, egy száműzött uralkodó; Freddy Benson azonban kisstílű.…

Szabó Magda a világon a legismertebb modern magyar író, könyveit 43 nyelvre fordították le. Az ajtó című regényét 1987-ben írta.…

A Puskás musical a leghíresebb magyar ember és az Aranycsapat történetét dolgozza fel, és állít méltó emléket neki. A darab…

Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00

tétel a kosárban

összesen:


Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!